piątek, 22 czerwca 2012

Nowy początek.

Zaczynam pisać nowego bloga. Moje dwa poprzednie skasowałam (nowa-nova.blog.onet.pl oraz marcimokiem.bloog.pl.) Pierwszy z nich był prowadzony dość długo, jak na mnie za długo. Wypada teraz napisać o czym będzie blog. Będzie on dosłownie o wszystkim. Począwszy od nad programowanego zjedzonego ciastka po opinie na różne tematy (np. "Niemowlęta w kinie", czy "Staruszki z przychodni").

Postacie bloga:
Marta - czyli ja.
Tomek (T) - kochany niemożliwy małżonek ;)
Ania (Ańdziorek) - przyjaciółka, towarzyszka wygłupów.
Małgosia i Marek - znajomi od "kieliszka" a także z angielskiego.
Reszta - to cała reszta zgrai od Pres (przyjaciółki z Brukseli) po zwariowaną siostrzyczkę Madzię i wrednego brata Mariusza.

Zdjęcia będą o ile kupię nowy aparat. I pytanie. Jaki aparat kupić? Taki by był nie za drogi do max 500 zł, ale dobry by mi się nie rozwalił szybko. Nie znam się na pixelach, zoomach i takich innych parametrach. Jestem kobieta, więc nie wykluczone, że będę kierować się wyglądem zewnętrznym.

Miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz