poniedziałek, 2 lipca 2012

Mój ogródek :)

Parę słów o moim ogrodzie. Przez Ostatnie miesiące poświęcaliśmy mu więcej uwagi. Z Tomkiem kupiliśmy tuje i zasadziliśmy je wzdłuż ogrodzenia. Następnie w doniczkach posadziliśmy pelargonie oraz surfinie. Wcześniej jeszcze kwitła kalia i róże. Za bardzo przy ziemi robić nie lubię, dlatego wybieram taką roślinność przy której dużo zachodu nie trzeba. Wolę kupić kwiaty i wsadzić je do doniczki, gdzie żadne niepożądane zielsko mi nie wyrośnie. Małżonek za to lubi samą zieleń. Musiałam go powstrzymywać by zostawił róże w spokoju. Uważa, że skoro już nie kwitnął, to można je wyciąć. ;) W przyszłym roku mam ambicje bardziej z roślinnością pokombinować. Może jakiś skalniak?

 marcimokiem.blogspot.com

 marcimokiem.blogspot.com

 marcimokiem.blogspot.com

marcimokiem.blogspot.com

Po raz kolejny robiłam w weekend leczo. Na specjalne życzenie Tomka. Widać ta potrawa dobrze mi wychodzi. Tym razem dodałam nieco mniej oliwy z chili, oraz więcej różnokolorowych papryk. W garnku wręcz zawirowało od kolorów. Osobiście lubię kuchnię gdzie używa się dużo papryki. To moje ulubione warzywo. :)
 
 marcimokiem.blogspot.com
 marcimokiem.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne kwiaty. Leczo to super pomysł na obiad :D

    Pozdrawiam,
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm... leczo wygląda pysznie - ja na dniach planuję ugotować je z kabaczków :) pozdrawiam :* www.healthysportlife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię do niego wrzucać kabaczek, cukinie i jeszcze inne warzywa. No ale nie każdy w domu podziela mój gust. ^^"

      Usuń