wtorek, 21 sierpnia 2012

Babski dzień i sklepik z niespodzianką.

Wczoraj miałam jeden z nieprzewidzianych wydatków. Kupiłam książkę, kolejną cześć z kokardką. Pierwsza część "Bogusia" bardzo mi się spodobała, a następna co raz bardziej intryguje. Uważam, że wydawanie pieniędzy na książki jest jak najbardziej potrzebne. Inne zdanie ma małżonek, ale jego akurat przy tym nie było. ;) Cała historia dzieje się w Pogodnej. Bogusia otwiera "sklepik z niespodzianką". Sprzedaje różne kurzołapki, przedmioty z duszą i historią oraz robi wspaniałe ciasta, kawy, herbaty, czekolady. Książka ogólnie tucząca, ale co tam.Dobra na pochmurne, wietrzne wieczory, a także te gorące dni. :)
 ksiegarnia.pwn.pl

 katarzynamichalak.blogspot.com

Z Aniutkiem urządziłyśmy sobie babski wypad. Obie humorami nie tryskałyśmy, więc trzeba było je poprawić. Chociażby kinem i zakupami. Film może dziecięcy "Merida waleczna", ale niezły wyciskacz łez i bardzo zabawny. Potem były hektolitry wypitego mojito z KFC. W 30stponiowy upał mojito jest wskazane.... mmmmmmm.... pyyyyyszneeee... Cały dzień spędziłyśmy w centrach handlowych. Głównie na przymierzaniu ciuchów i snuciu "co by było gdyby". I tak w Camaieu znalazłam ekstra spodnie. Jeansy granatowe, z rozszerzanymi nogawkami od kolana. Jednakże za tę jakość (czyli dość marną) nie zapłaciłabym tych 120 zł! Może ktoś kupuje ciuchy znanych marek, niech sobie kupuje. Ale jeśli mam ten sam towar z identyczną metką na bazarze, to wybieram bazar. Kupię identyczne spodnie za 45 zł. Za to bardzo spodobał mi się płaszczyk z Orsay:
 http://store.orsay.com

Oraz buty z Deichmanna.

 http://www.deichmann.com

Za tydzień planujemy kolejne spotkanie, tym razem u mnie w domu. Mamy robić pizzę a do tego pić oryginalne mojito. Zaproponuję Ani też moją pizzę fit. Tomkowi smakuje, może i jej też będzie. Odnośnie małżonka. Wczoraj dostałam komplement, a to należy do rzadkości, bo wybranek nie należy do wylewnych "Zrobiłaś pyszny obiad kochanie" i CMOK. Mmmmmmm :D Na obiad był kucak po hawajsku. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz