środa, 14 listopada 2012

Wyróżnienie.

Dostałam wyróżnienie od Anny, przez która zastanawiam się czy nie kupić własnej maszyny do szycia i nie pokombinować z ciuchami. Lub przynajmniej nie pobawić się z włóczką i szydełkiem. ;)  Bardzo mi z tego powodu miło. I oczywiście przyłączam się do zabawy. To mi trochę przypomina zabawę w "Złote myśli". Prowadziło się zeszyciki z rożnymi pytaniami i rozdawało po całej klasie (głównie).

Zasady wyróżnienia: ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 5 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." Odejdę trochę od zasad, gdyż znam 3 blogi, które mogę nominować.

1.Marzę o... dziecku.
2. Nie ruszam się bez ... śniadania i gorącej herbaty z cytryną.
3. Szczęście daje mi...rodzina i przyjaciele.
4. Gdybym mogła cofnąć czas...cofnęłabym kilka przykrych słów skierowanych do innych.
5. Doba... jest za krótka.
6. Boję się...Diabła.
7. Nigdy nie zapomnę... dobroci i cierpliwości mojej mamy.
8. Wakacje tylko w ...kajakach.
9. Płaczę...gdy jestem bezsilna.
10. W nocy o północy...smacznie śpię.

Nominuję:
1. Pres, za to że w końcu zdecydowała się na prowadzenie bloga.
2. Duszę Moją, za jej niekonwencjonalne podejście do świata.
3. Cariewne, za to że się nie poddała w blogowaniu.

Oto moje pytania.
1. Jaką książkę poleciłabyś na jesienne wieczory?
2. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego?
3. Do jakiego miejsca na świcie chciałabyś pojechać?
4. Które miejsce byś poleciła?
5. Góry, jeziora czy morza i oceany?
6. Jakie zachowanie ludzi Cię najbardziej denerwuje?
7. Druga rzeczy bez której byś się z domu nie ruszyła? (Zakładam, że tą pierwszą jest komórka ;))
8. Co Cię irytuje w mężczyznach, a co zachwyca?
9. Twoja wymarzona praca?
10. Czy spełniło się jakieś Twoje marzenie z dzieciństwa?
11. Osoba, która Cię inspiruje to?

Powodzenia :)

3 komentarze:

  1. To bardzo miłe. Na prawdę. I chyba w dobrym momencie ;) Chętnie usiądę z herbatą i przemyślę te pytania i napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dziękuje, kochana jesteś :] Mi też to przypomina złote myśli, ale jest miłe i chętnie brałam w nim udział:]
    Ciekawi mnie odpowiedz o: kajakach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że o tym pisałam gdzieś... Nim poznałam Tomka, jeździłam z dziadkami i wujostwem na mazury. Tam pływałam na kajakach. Uwielbiałam to. Potem jak zaczęłam z Tomkiem chodzić to jeździliśmy w góry. Głównie dlatego, że oboje tam w zasadzie nigdy nie byliśmy. W te lato nie było nas stać by gdzieś pojechać. Ale na weekend do Krutyni pieniążki jakoś wysupłaliśmy. :) Cały dzień w kajaku (w niedzielę przez burzę musieliśmy wracać do domu). Było bosko! Za rok jedziemy na tydzień. :D Kocham kajaki. Płynie się spokojnie, obserwuje przyrodę dookoła. :D Cisza i spokój. A jak się jeszcze weźmie ze sobą towarzystwo, to jest bardzo śmiesznie :D

      Usuń