poniedziałek, 28 stycznia 2013

Motywacja.

Dzisiejszy wpis miał być o czymś innym. Zrobiłam pieczone pączki w weekend. Pieczone, bo mają mniej kalorii i można ich więcej zjeść. No właśnie! Słyszycie co ja mówię?! Dziś sobie uświadomiłam, co myślałam jak je robiłam. Chciałam ich zjeść więcej niż zwykłych smażonych pączków. Co prawda zjadłam ich nie wiele, bo teściu z moim T się na nie rzucili jak były jeszcze gorące na blasze. Ale to nie zmienia faktu w jaki sposób myślałam. Uświadomiłam sobie dopiero dziś, jak chciałam przenieść zdjęcia z aparatu. A były tam zdjęcia jeszcze mnie z przed kilku lat, jak byłam szczuplutka. To mnie tak zmotywowało, iż stwierdziłam "W tym roku Tłustego Czwartku nie obchodzę". Owszem zrobię faworki i pączki jak obiecałam, ale nie wezmę tego do ust. Swoją drogą, macie jakąś alternatywę na wędlinę? Ostatnio mnie odrzuca jak poczuję sam jej zapach.

A to dwa motywacyjne zdjęcia:
 


A teraz dodajcie sobie około 30 kg i będę ja dziś. Nie muszę się uśmiechać by mieć okrągłą twarz. Bleee... :-P

6 komentarzy:

  1. Haha, ja to zazdroszczę umiejętności, bo sama jeszcze nigdy pączków nie robiłam. I myślałam,ze może teraz spróbuję, ale w zamian leżę dogorywająca w łóżku, więc chyba nie. A moja alternatywa na wędlinę to jej brak. Ja już dawno nie jem, bo nie lubię. Za to polecam pesto i kiełki do kanapek.Pycha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pesto uwielbiam, kiełki również. Ostatnio skupiłam się na rybach. Wolę je niż mięso. :)

      Usuń
  2. nooooooooo to motywacyjnie trzeba coś z tym zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacyjnie (również dla mnie), też muszę się wziąść za siebie tylko pogoda za oknem taka szaro-bura nie sprzyja :( a szkoda!! dlatego czekam z niecierpliwością do wiosny, aby móc swobodnie na rowerze śmigać czy rolkach bez dodatkowych warstw ubrań :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczęłam ćwiczyć. Też oglądam zdjecia sprzed przytycia.Mnie by wystarczyło 10 kg mniej. Na tych zdjęciach z Miami mam 7 kg mniej niż teraz. To straszne, ze tak to widać, i to straszne, ze byłam wtedy z siebie niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pamiętam, że na tych zdjęciach nie byłam z siebie zadowolona. Ale tak się dzieje, bo człowiek czyta czasopisma naszpikowane chudymi laskami, które są i tak dodatkowo "poprawiane" przez grafików.

      Usuń