czwartek, 17 stycznia 2013

Napad grypy na moją osobę.

Z racji, że dziś ja choruję i czuję się wstrząśnięta, nie zmieszana a wymięta, to robię Pocieszną listę.
1. Będę dziś leżeć w łóżku i po raz któryś czytać "Cień wiatru".
2. Nie usłyszę "Znowu to czytasz?".
3. Nie muszę iść na zajęcia z angielskiego.
4. Obejrzę dziś swój ulubiony serial. Tak też go mam, to jest "Zaklinacz dusz".
5. W miarę możliwości posiedzę dziś dłużej na necie i pooglądam sobie szafeczki nocne oraz lamy.

Oto moje pierwsze dwa typy szafki i lampki.
Szafeczka z IKEI. Szkoda tylko, że nie ma niebieskiej lub waniliowej.

A to lampka na szafeczkę, również z IKEI. :)

Ogólnie pieniędzy na te rzeczy jeszcze nie ma. Ale pooglądać i pomarzyć zawsze można.

Ostatnio nic tylko piekę lub coś gotuję. W weekend były urodziny mojej chrześnicy oraz mojego dziadka. Na urodziny małej zrobiłam tortille, pokrojone w kółka na półmisku, a na dziadka urodziny zrobiłam.... tort. Robiłam go po raz pierwszy. I muszę przyznać, że wyszedł mi idealnie. cały jego koszt to nie całe 20 zł, a za identyczny w sklepie bym zapłaciła jeszcze raz tyle. Dziadek obchodził 75 urodziny i zrobiliśmy mu cała familią niespodziankę. Każdy miał coś zrobić lub kupić. Dziadek był bardzo miło zaskoczony i łezka mu się w oku kręciła.
- Ale ja nie przygotowałem nic na poczęstunek.
- Dziadku, my mamy ze sobą wszystko.
Zdjęcia tortu są na babci aparacie, więc w ciągu miesiąca je wkleję na bloga. Musze przyznać, że nawet mnie się jego wygląd podobał. W smaku był również bardzo dobry. :)

6 komentarzy:

  1. Lecz się i nie daj chorobie :]
    Ja też czesto przeglądam zdjęcia różnych mebli (paczenie nie kosztuje). Lampka jest ładna, sama bym mogła mieć taką.
    Czekam na zdjęcia tortu, moż ei ja wkońcu coś upiekę :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też oglądam szafki nocne:)Zdrówka życzę, choć teraz to mało komu dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne typy, różowy akurat bardzo mi odpowiada:)A wiesz, że w Ikei są teraz wyprzedaże ekspozycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu to zbieram na zestaw do decoupagu. :D

      Usuń
  4. hehe pomarzyć zawsze można :-) ja sobie marzę o nowym domku, który mam nadzieję kiedyś zaczniemy budować z mężem ;-) Kuruj się Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto Kochana, jeśli byś chciała coś w niebieskie Sowy oczywiście nie ma problemu. Napisz tylko co i ile:)

    OdpowiedzUsuń