środa, 6 marca 2013

Problem z butami.

Mam duży kłopot z butami na wiosnę. Co prawda do niej, po mimo słonecznych dni, jeszcze daleko, jednak za butami już patrzę. W tamtym roku byłam prze szczęśliwa, bo tego robić nie musiałam. Niestety na ten sezon muszę nowe butki kupić. Podobają mi się botki na płaskim obcasie. Przykładowo takie:
www.ccc.eu/pl

Jednak namierzałam je wczoraj i stwierdziłam, że to nie to o co mi chodzi. Na nodze wyglądają dziwnie i robią się na nich takie krechy na zgięciu. Do gustu przypadłby mi motocyklówki. Jak wiosna, to jasne. Z resztą pasowałyby do mojej jasnej nieśmiertelnej torby, oraz jasnego płaszcza.
Ale gdzie ja teraz takie znajdę? Jestem za wybredną osobą jeśli chodzi o obuwie. Musi być wygodne i już. Te butki powyżej można kupić przez internet i nie są takie drogie, bo kosztują nie całe 110 zł. Ale czy takie kupione przez internet będą dobre? Wolę namierzyć, przejść się po sklepie i zobaczyć czy są wygodne. Czy ktoś kupował kiedyś buty przez internet?
Chciałabym mieć problem butów już z głowy. Całe szczęście, że płaszcza nie muszę kupować. Acz kol wiek kurtka by się przydała.

4 komentarze:

  1. Ja nie kupuje butów przez internet, też wolę przymierzyć, przejścię w nich ogólnie obejrzeć, dotknąć. Też mam wieczny problem z butami, bo jestem dość wybredna i zawsze szukam idealnych :] nie pozostaje mi nic innego jak życzyć ci powodzenia :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, aby nie zapeszyć. ^^

      Usuń
  2. Znam tę potrzebę wygodnych butów. Ja nie potrafiłabym nosić niewygodnych nawet jeżeli wyglądałyby jak buty moich marzeń. Za to z tego co widzę na około to chyba trend jest odwrotny i dziewczyny są gotowe na najwyższe cierpienie w imię dobrego wyglądu. Tortury. Życzę udanego zakupu, bo ja ostatnio nakupiłam tyle butów, że mogłabym otworzyć własny sklep:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie, do okola same obcasy. Mąż mi przy wyborze też nie pomaga, bo on by chciał bym w szpilkach nawet po domu chodziła. Faceci to chyba coś z głową mają, jeśli o buty dla wybranek chodzi.

      Usuń