sobota, 13 kwietnia 2013

Wiosna zagościła na dobre :D

Jak widać jest mi zielono. :) Na reszcie przyszła wiosna! Co prawda trochę deszczowa, ale nie można mieć wszystkiego. Lepsze to niż śnieg i mróz :)
Niedawno zaopatrzyłam się w butki. Miały być baleriny lub mokasyny a.... A wyszło jak zwykle. Moja Ania wie ile się nachodziłyśmy za butami, wie to również moja mała sis oraz Tomek. Ze mną zawsze jest jakiś problem, a to za luźne, a to uwierają w paznokcie itd. Tak więc postawiłam na wygodne buty sportowe. Może średnio będą pasowały do trencza, ale sorry Batory... Wygoda przede wszystkim. Tym bardziej, że planuję wiosnę bardzo aktywnie. Spacery, jazda na rowerze i.. jeszcze raz spacery oraz jazda na rowerze. Moje zaangażowanie w sport zrobiło się na tyle duże, że nawet caluśką majówkę mam zamiar na rowerze spędzić. Będę zwiedzać Warszawę rowerowo- piknikowo.

www.tvp.pl

2 komentarze:

  1. Ja też mam zamiar popedałować trochę...Mam nadzieję, że pogoda nie popsuje planów i wiosna dotrze także i do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pedałuję stacjonarnie, ale jak tylko bedę miała rower to tez sobie pojeżdże w teren :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń