poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Tu kiedyś będę.

Nie wiem jak Wam, ale mi lato minęło z prędkością światła. Tak... Wiem, że jeszcze tydzień został, ale on szybko minie jak całe lato. Dlatego dziś o miejscach które bym chciała odwiedzić. :)

Bruksela. Ktoś bliski memu sercu tam mieszka i głównie bym pojechała bo ona tam jest. Ale samo miasto też jest śliczne. :)

Która kobieta nie chciałaby kiedyś zobaczyć Paryża? Nie znam takiej. Nawet ja, która byłam sceptyczna, co raz bardziej się na to miejsce nakręcam.

Włochy. No więc słyszałam, że są dość oklepane. Ale... Mnie jednak ciągnie i mam oczy jak 5 złotych, gdy oglądam jakiś zdjęcia stamtąd. 

Grecja. Kolebka nauki, oraz spory kawałek historii. Tak... Mam sentyment to starożytnych państwa. Kiedy u nas ludzie biegali z przepaską na biodrach, tam rozwijało się wszystko. Od umysłu, po architekturę.

Poza tym te kolory... Gdzie takie się znajdzie?! :D

Egipt. Gdyby nie sytuacja polityczna w tym państwie to już bym dawno tam poleciała. Podobno w kurortach jest bezpiecznie, ale nie jechałabym tam, by w basenie siedzieć. Nastawiona jestem na zwiedzanie.

Na razie tylko tyle. Oczywiście jest wiele innych ciekawych miejsc do zobaczenia. Te jednak są takie główne. A Wy co byście chcieli zobaczyć, odwiedzić?
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Ja bym chciała zabrać moich rodziców do Nowego Yorku oraz polecieć do Tokio :) Takie dwa małe marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy York... Nie jakoś mnie nie ciągnie do Stanów, no chyba, że na Alaskę. Poza tym Kanada i tak... Tokio. O tak :D

      Usuń
  2. Życzę Ci spełnienia tych marzeń i dotarcia do podróżniczych celów. Ja już dotarłam do prawie wszystkich wyżej wymienionych z wyjątkiem Brukseli, natomiast do Egiptu nie ciągnie mnie wcale. Za to lista miejsc gdzie bym chciała być jest dłuuuuuga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. USA to moje największe marzenie, szczególnie Nowy York :) A jeśli chodzi o Włochy, też myślałam, że są oklepane, ale kiedy już tam dotarłam, byłam zachwycona. Najmniej się spodziewałam od Wenecji (brudna, śmierdząca woda, pełno ludzi), ale pomyliłam się całkowicie. Lazurowa woda i piękne uliczki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń