poniedziałek, 9 września 2013

Inspiracja - Salon.

Ostatnio przeglądałam rożne zdjęcia aranżacji salonu. Może i nie zrobię go szybko, ale pooglądać i pomarzyć zawsze można. Kiedyś spodobał mi się salon w zielonych kolorach, z różowymi i żółtymi dodatkami. Zaczęliśmy z mężem małymi kroczkami działać, czyli pomalowaliśmy jedną ścianę na zielony, a reszta na biały. Jak na obrazku po niżej:


pinterest.com

 Efekt był... Nie taki jak powinien być. Zielony wyszedł o wiele ciemniejszy niż na opakowaniu farby, a że pomalowana była nim dość duża ściana, to biały teraz wygląda jak szary lub lekko zielony. Nie lubię tego pokoju. Na tę chwilę pomyślałam o spokojniejszej kolorystyce czyli żółty z jasno-zielonymi dodatkami. Białe meble podobały mi się od zawsze, więc takowe będą. Kanapa i fotele jak się uda zdobyć raczej jasno-beżowe niż białe. Nie wyobrażam sobie białych kanap przy dziecku. Z drugiej strony szkoda mi tej zielonej ściany, bo gdy w pokoju jest jasno i świeci słońce, to jest to na prawdę ładny kolor. Realnie patrząc pomaluję białe ściany na jaśniutki żółty, a ścianę zieloną rozjaśnię jakimiś dodatkami. No ale puki co, to tylko plany. Chyba szybciej dorobimy się dzieciaka niż salonu. Więc prawdopodobnie na pierwszy rzut pójdzie dziecięcy ;)

Pozdrawiam. :)

pinterest.com

7 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te kolorowe, pastelowe poduszki. W doskonały sposób ocieplają wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszki, to super dodatek. ...Czas chyba nauczyć się je szyć. ;)

      Usuń
  2. Piękne wnętrza. Ja jestem obecnie wciąż zafascynowana stylem skandynawskim. Dlatego białe meble też uwielbiam i w ogóle biały. Kiedyś mnie się nie podobała, teraz wydaje mi się że tchnie świeżością w pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam ogladac wnetrzarskie strony i magazyny. I lubie ludziom zagladac w okna bo jestem ciekawa jakie maja aranzacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyjeś aranżacje mogą być świetną inspiracją ^^

      Usuń