piątek, 20 września 2013

Zmarźluch cz.1.

Jesień zaczęła się na dobre. Nie wiem czy się cieszyć czy nie. Lubię jesień, ale taką naszą ciepłą, złotą. Jednak i tak ta pora roku skłania każdego z nas, do zakładania co raz grubszej ilości ubrań. Jestem okropnym zmarźluchem i u siebie w szafie mam z 6-7 swetrów. Każdego roku przybywa mi ich, jeden lub dwa. Może do mojej figury golfy średnio pasują (w zasadzie wcale), jednak one dominują u mnie najbardziej. W nich można opatulić się pod samą szyję... Chociaż jak ja bym mogła to bym zakryła też nos. W tym roku muszę się uzbroić w sztruksy. Może nie są za modne i pogrubiają, ale... Ciepło przede wszystkim. Nie ma nic gorszego niż zmarznięte jeansy, nawet jak pod spodem ma się rajstopy.

I tak mam kilka swoich ulubionych typów ciepłej odzieży:

hm.com

Kropki, kropki, kropki... :D Ostatnio kupiłam rajstopy w kropki. Nie wiem do czego będę je nosić, ale kropki są. ;)

 
hm.com

 Tego typu swetry uwielbiam.

 reserved.com

 A to coś na eleganckie spotkania.

reserved.com

A teraz dla odmiany bluza, którą muszę mieć... MEOW!

reserved.com

Może to nie sztruksy (wyszły, nie ma ich), ale za to bardzo ładne jeansy. 
hm.com

Zdjęć mogłabym wklejać i wklejać. Najbardziej lubię swetry za tyłek. I z perspektywy czasu zastanawiam się, jak mogłam chodzić w ubraniach do bioder. Nie było mi zimno? Fakt, byłam wtedy szaloną 20-latką. Pewnie miałam w sobie tyle gorąca, że to wystarczało. Wychodzi na to, że teraz jestem górą lodową. Co te małżeństwo z kobiety robi? ;)
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Bluza z kotkiem! Już wiem, co chcę dostać na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że cudna :D Szkoda, że innych kolorów nie ma.

      Usuń
  2. bluzka z kotem super, coś podobnego widziałam jakiś czas temu w gina tricot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mam ten sweterek w groszki, tyle, że granatowy :) Jest taki milutki! Idealny na jesień. I też będę polowała na MEOW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji spodniowych zakupów widziałam w reserved inne MEOW :)

      Usuń
  4. Niestety ja to jestem prawdziwą królową lodu. Z roku na rok coraz gorzej znoszę zimno. Najchętniej chodziłabym opatulona w koc, albo 2 lub 3:) Swetry kocham długaśne, jak wszystko, byle ciepło i mięciutko było.

    OdpowiedzUsuń