niedziela, 27 października 2013

Jesienne inspiracje.

Przykro mi, ale zdjęć z wesela i mojej kiecki nie będzie. Opuszczam na cały temat kurtynę milczenia. Załóżmy, że tematu nie było i już, nie warty jest opisu.

Chciałam wam dziś pokazać kilka jesiennych inspiracji ze stylowi.pl. :)


Czy wydrążacie co roku na Halloween dynie? Ja tego jeszcze nigdy nie robiłam i w sumie nie wiem po co miałabym to robić. Ale jak oglądam jakie cuda ludzie potrafią z nich czarować, to aż samemu chce się spróbować. :D


Czasami najlepsze sposoby na ozdobienie domu są bardzo proste. :)


Po wyżej są różne style ubierania się. Ja określonego nie mam. Ubieram się jak mi wygodnie. Po domu dresy, a poza domem to ostatnio czerwone, drobne sztruksy. W brew pozorom wcale nie pogrubiają. Lubię też nosić leginsy do tunik lub dzianinowych sukienek. Może nie powinnam, bo nogi mam raczej grube. Ale to bardzo wygodny strój. :)


Rude jest piękne. :)


 Miłość... Ogólnie uważam to za bardzo przereklamowany temat. Czasami zbiera mi się na mdłości jak słucham koleżanek, że mają takie zajebiste związki. Ale nie wierzę w to. Przykładowo. Kocham swojego męża, jednak czasem mam mu ochotę mocno przyłożyć i patrzeć jak sinieje. Nie ma idealnych związków i idealnej miłości między ludźmi.

Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Piszę drugi raz, bo mam jakiś problem z publikacją komentarza. Zwróciłam uwagę na akapit o miłości i myślę, że jest w tym trochę racji (chociaż z racją jest tak z pupą - każdy ma swoją). Związek który przetrwał, powiedzmy, kilka lat i jego owocem są dzieci, to rzadko serduszka i całuski. Ale co to jest miłość idealna? Nie wiem, ideał to coś bez skazy, prawda? Więc rzeczywiście takiego związku nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie chciałabyś wyłączyć weryfikacji obrazkowej, bo czasami trudno coś dodać?

      Usuń
    2. Dziś ogólnie coś było z blogspotem, bo post publikowałam dwa razy i nic. Dopiero za trzecim razem załapało.
      Weryfikacji obrazkowej?

      Usuń
  2. Szkoda, że nie ma zdjęć :( Ale rozumiem :) Wydaje mi się, że te osoby, które przedstawiają swój związek jako idealny, mają w nim więcej problemów, niż te, które otwarcie się do nich przyznają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy związek i każda miłość miewa czasem jakieś problemy, zgrzyty i niejasności. Prawdziwa miłość pokazuje się wtedy kiedy potrafimy przezwyciężyć te niedogodności. A nie załamać się przy pierwszej lepszej poważniejszej kłótni. Stąd jest tyle rozwodów, bo ludziom nie chce się nad związkiem pracować. Myślą sobie "Teraz są problemy, to co potem? Może z następnym/ą mi się uda". Moje myślenie jest całkiem odwrotne. Problemy są w każdym związku, i bez względu z kim się jest one i tak się pojawią.

      Usuń
  3. A ja znam idealne związki i na prawdę to jest możliwe. Poza tym dla jednych idealny związek to cisza i spokój, a dla innych iskry. Zawsze marzyły mi się takie kamienne, ceglane schody i przystrojenie domu dyniami. To marzę dalej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz zawsze możesz sobie dynię zasadzić i już będzie połowa sukcesu. ^^

      Usuń