wtorek, 29 października 2013

Listopad tuż tuż...

... A ja nie mam obmyślonego planu treningowego. Październikowy okazał się za ciężki dla mojego organizmu. Do tego dochodzi przeziębienie, które w tym miesiącu łapie mnie po raz trzeci, o ile nie czwarty. Zacznę pić tran. Podobno ten eliksir cuda działa i po nim człowieka choroby się nie imają. Macie może jakieś pomysły, sugestie na trening? Od razu mówię, że siłownia, pływalnia i inne odpłatne cudeńka odpadają. Chodzi mi raczej o jakiś nowy podział ćwiczeń. Może dwa razy w tygodniu po godzinie? Sama już nie wiem.

 stylowi.pl


6 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu Wy nie macie nigdzie jakiegoś kontaktu... Mam nowego bloga i hasło do niego napisz do mnie to Ci prześlę :P

    A i świetny opis odnośnie męża na poprzedniej notce. Też tak mam. Ja nawet czasem mam ochotę zabić męża, bo pobić to za mało :P

    mail: consilka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co?... No brak słów.... Szukałam Cię! Wiesz jak ja się martwiłam. Ty mi już nigdy tego nie rób!

      Czasami chce się facetowi dopiec tak by wiedział, co czujemy ale... Czy uważasz, że oni to zrozumieją? Myślę że nie. Oni są po prostu inni.

      Usuń
    2. Nie, oni nie rozumieją, ale wiesz... już mi to czasem wszystko jedno :P
      Wydaje mi się, że bez względu na to za kogo się wyjdzie i tak byłoby tak samo.

      Usuń
    3. Tak po prawdzie to dlatego jestem z T tak długo, bo pakowanie się w związek z innym facet byłby bezsensowny. Każdy facet jest taki sam, z małymi poprawkami. Jeden pali, drugi nie itp. Ale ogólnie myślą identycznie.

      Usuń
  2. Ja też nie szaleję jeśli chodzi o karnety, często zdarza mi się upolować jakieś w promocyjnej cenie na zakupach grupowych, albo korzystam z darmowej siłowni w zakładzie pracy. W domu po prostu ręce mi opadają, nie daję rady się zmotywować, najwyżej agrafkę wyduszę ze 100 razy, czy na stepperze podrepczę od czasu do czasu. Podziwiam za silną wolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu nie lubię tez za bardzo trzymać różnych narzędzi do ćwiczeń. Mam jedynie hula hop (zapomniałam jak się nim kręci), ciężarki, oraz sztangi. Ale to ostatnie to Tomka. ;)

      Usuń