poniedziałek, 14 października 2013

Roweringowo.

Pierwsze dwa tygodnie mojego planu treningowo-dietowego poszło marnie. Waga mi nie spadła, ale też i nie poszła do góry (dzięki Bogu!). Z 13 dni, tylko przez 6 wykazałam się jakąś aktywnością fizyczną. Fakt przez dwa dni kompletnie nie miałam na nic ochoty, jednak w większości odzywa się moje bolące kolano. Mój ortopeda mówi, że muszę uprawiać sport, pływać lub jeździć na rowerze, czy nawet robić zwykłe ćwiczenia. Jednak gdy boli kolano, to mam zrezygnować z aktywności. Dlatego gdy kolana mnie bolą staram się przynajmniej na spacery wychodzić. Wczoraj za to byliśmy na wycieczce rowerowej. Może słońca nie było, ale nie padało i było bardzo ciepło. Tempo ja narzucałam, więc jeździliśmy raczej rekreacyjnie, tak by można było zachwycać się kolorami jesieni. I tak cyknęłam swoim zdezelowanym aparatem kilka fotek. :)



marcimokiem.blogspot.com
 
 marcimokiem.blogspot.com

marcimokiem.blogspot.com

Dietą w tym czasie też się nie popisałam. W zasadzie nie pilnowałam się. Ale od dziś zaczynam jeszcze raz. Wczoraj poczyniłam pewne zakupy. No więc w lodówce mam pełno zdrowego jedzenia i od cholery warzyw. Grunt to pozytywne nastawienie. ;)

7 komentarzy:

  1. Ale kolorowo na Twoich zdjęciach, nie widać, że to pochmurny dzień :) Ja w piątek pożegnałam się z rowerem na ten rok. Niekomfortowo zaczęło się jeździć - przez coraz gorszą pogodę trzeba zakładać cieplejsze ubrania, które trochę przeszkadzają. Ale w sumie jeździłam od kwietnia i chociaż wagowo spadłam tylko 2 kg a miało być pięć, to ciało stało się bardziej "zbite" i obwody się zmniejszyły. Z dietą też ciągle na bakier, zbyt wielkim jestem łasuchem... Ale najważniejsze, że ciągle chcemy się starać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie do 15 z dietą idzie bardzo dobrze a potem... Hmmm... Gdzieś się to rozmywa.

      Usuń
  2. No wreszcie Cię widzę w całej krasie. Kolor włosów iście jesienny, bardzo Co do twarzy. Wiem, jak się nic nie chce jak bolą kolana. A jak do tego dochodzi kręgosłup...Ech.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Kolor włosów świenie wtapia się w jesienne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie że komuś się podoba kolor. Bo u mnie w domu, to nikomu prócz mnie. Chciało by się coś powiedzieć, ale hm.... Może jestem za bardzo mieszczańska?

      Usuń
  4. Rower jest dobry na wszystko! Zwlaszcza w takich pieknych okolicznosciach przyrody.

    OdpowiedzUsuń