czwartek, 7 listopada 2013

Książkowo.

Kupiłam wczoraj po bardzo okazyjnej cenie dwie książki. Ołtarz kości - kryminał Philipa Cartera, podobno bardzo tajemniczego autora, oraz Myślę, że cię kocham - komedia Allison Pearson. Zaczęłam czytać tę pierwszą  i już mnie bardzo wciągnęła. Druga na pierwszy rzut oka również wydaje się być ciekawa. Już sama okładka oraz opis bardzo zachęca. :) Pomyśleć, że ostatnio narzekałam na brak lektur. A tu proszę. W niedzielę w moje łapki trafi też Inferno. :D


A tu zdjęcie jak byłam ubrana na ślub znajomych.



5 komentarzy:

  1. No proszę, udało Ci się wyjść z opresji obronną ręką (bo to o tym ślubie wcześniej pisałaś, prawda?) Podoba mi się Twój kolor włosów i chyba też sobie zrobię coś w tym odcieniu na próbę, kiedy tylko zużyję hennę, którą już kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) A w tym kolorze naprawdę Ci pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja obecnie czytam pod kopułą Kinga :) Strasznie mi się podobają twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń