wtorek, 12 listopada 2013

Przerwa na lekturę.

Musicie mi wybaczyć chwilową nieaktywność na blogu, ale jestem na etapie czytania książek, o których już wcześniej wspomniałam. Jutro jadę na rozmowę w sprawie pracy. Trzymajcie za mnie kciuki. A po niżej moje wymarzone miejsce pracy oraz dom w jednym. ^_________^ I coś jeszcze... ;)

zy 
stylowi.pl

Księgarnia w Portugalii. Hmmm... Czy można tam również zamieszkać? :D

 stylowi.pl

Pres... Na naszą piękną starość tak będą wyglądały nasze wspólne spotkania :p

stylowi.pl

8 komentarzy:

  1. Nie miałabym nic przeciwko tak spędzanej starości ;) świetne dzisiaj zdjęcia wstawiłaś! Też wreszcie udaje mi się więcej czasu spędzać z książką w ręku. Podobno przez internet trudno się skupić na czytaniu długich testów - widocznie to prawda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie książka musi mieć formę tradycyjną. :)

      Usuń
    2. Ja też myślę, że książki są najwspanialne na papierze a nie w tablecie :)

      Usuń
  2. I jak rozmowa o pracę? Ja też mam często ochotę się tak zaszyć, ale wracaj prędko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rozmowie o pracy będzie cały post. W ogóle to planuję zrobić oddzielny dział o co ciekawszych rozmowach. A czasami jest co opowiadać...

      Usuń
  3. Ta księgarnia w Porto jest jednym z najpiękniejszych miejsc w jakich byłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba nie mogła z niej wyjść.

      Usuń
  4. Jestem wielką fanką książek. I księgarni, zwłaszcza tych oryginalnych i z klimatem. Zawsze ciężko mi z nich wyjść - wchodzę i zapominam o reszcie świata :)

    OdpowiedzUsuń