wtorek, 26 listopada 2013

Zwierzaczkowo.

Kto nie lubi zwierząt? No dobra, są wyjątki. Jednak większość ludzi je wręcz kocha. Sama miałam trzy psy, dwie papużki faliste, chomika, dwa koty i królika. Część zwierząt zginęła śmiercią tragiczną, część zmarła ze starości. Wychodząc za mąż nie mogłam zabrać ze sobą ostatniego psa- Guzika. Tak więc psisko jest z moimi rodzicami i siostrą. Ma się dobrze. Mało tego, przywieźli mu któregoś dnia małego koleżkę do towarzystwa. Kundelka, niewyżytego rozrabiakę- Maksa. U siebie mam pas podwórkowego- Ruperta, rudzioszka. Na kota nie mam co liczyć. Od domu do ulicy jest bardzo blisko i z tego co mi Tomek opowiadał, już nie jeden kot tam skończył. Tak więc z miłości do zwierząt, lepiej ich czasem nie mieć. A teraz trochę Guzikowca. Macie jakieś zwierzaki lub byście chcieli mieć?

 marcimokiem.blogspot.com

Czasami nie trzeba dużo by psa przebrać za wampira :P
marcimokiem.blogspot.com

marcimokiem.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Uwielbiam zwierzęta! Psy najbardziej! Nie wyobrażam sobie życia bez czworonoga, w moim życiu zawsze były psy i tak już zostanie mam nadzieję :). Guzik śliczny, nawet jako wampir :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ten twój psiak. Uwielbiam wszystkie zwierzęta. Obecnie mam 2 koty, zastanawiam się nad 3, myślę, że to kwestia czasu, jak się jakaś przybłęda do nas przyszwęda. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała kota. No ale niestety. Wcześniej czy później wlazłby na ulicę. :/

      Usuń