wtorek, 24 grudnia 2013

Prezent od losu.

Witajcie moi Mili! :D

W ten cudowny Dzień, życzę Wam... Czego Wam życzyć? Wspaniałych i pomysłowych postów, dużo odwiedzających, oraz zwariowanych i niekonwencjonalnych pomysłów. Dużo kasy do realizacji swoich marzeń, a przy tym lekkiej pracy. A najlepiej jakbyście wszyscy wygrali w totka milion euro. A co! Będę hojna! Mnóstwo pysznych potraw, idących w przestrzeń kosmiczną a nie w boczki. Wszystkiego dobrego.

I tak z tych dobrych wiadomości... Dostałam pracę. :D Zrobili mi super niespodziankę na Święta. Miałam powiadomić rodzinkę dopiero dziś na Wigilii, ale nie wytrzymałam. Najlepsza była reakcja babci. Dobrze, że siedziała. ;) W sumie nadal mi się cisną łzy do oczu, jak ją sobie przypominam.

Tak więc wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

marcimokiem.blogspot.com

marcimokiem.blogspot.com

7 komentarzy:

  1. Super, że masz pracę! I to akurat na święta taka nowina :) Wesołych Świąt! I oby inne prezenty okazały się równie atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. To w rewelacyjny czas tą pracę dostałaś. Na prawdę niespodzianka. To tego już ci nie muszę życzyć:) Pozostaje cała reszta. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha wiedziałam!!! Gratuluje Ci z całego serca i życzę sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje to naprawdę świetny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za życzenia i gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję pracy :)
    ciężko jest w Polsce zatrudnić się gdziekolwiek, dlatego to wielki powód do uciechy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję z całego serca i pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń