wtorek, 6 maja 2014

Programy kulinarne.

Nie wiem jak Wy ale ja mam zdecydowany przesyt programów kulinarnych, typu talk show. W szczególności polskiej Piekielnej Kuchni. Chamstwo, egoizm oraz brak profesjonalizmu zieje na kilometr. Po pierwszym odcinku nie oglądam tego. Słyszę tylko od koleżanek co się dzieje i dalej włos mi się jeży na głowie. Brrrrrrr... Magda Gessler robi się nudna. Ciągle to samo. Jedynie na Top Chef i Master Chef da się jakoś oko zawiesić. Lubię programy kulinarne, ale normalne, gdzie zwyczajnie gotują np. Ewę Wachowicz lub Anię Starmach. Reszta to marna podróbka zagranicznej telewizji.

empik.com

6 komentarzy:

  1. Mnie też już wkurzają te wszystkie programy przywleczone zza Oceanu...Magda Gessler jest arogancka i traktuje ludzi jak śmieci. Anna Starmach nie podchodzi mi od początku i nie wiem czemu - może przez sposób mówienia i sztuczny uśmiech :P. Najbardziej chyba lubię gotujących facetów - Okrasa jest dla mnie najbardziej sympatyczny, a Makłowicza uwielbiam za jego teksty i miny na wizji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię Makłowicza, bo gotuje w podróży i pokazuje nie tylko gotowanie. :)

      Usuń
  2. Nie oglądam takich rzeczy. Jakieś pół roku temu skusiłam się na Voice of Poland, strasznie mnie wkręciło i oglądałam co tydzień, ale kiedy zaczęli odpadać dobrzy ludzie , bo "i tak sobie poradzą, dajmy szansę innym" to się wkurzyłam, bo przecież takie programy właśnie mają najlepsi chyba wygrywać nie? Od tamtej pory nie oglądam już nic :P Tylko Downton Abbey w poniedziałki i czasem Na dobre i na złe ;p

    To Twoje ciśnienie nie jest do końca normalne. Jak jeszcze kiedyś się tak powtórzy to radziłabym Ci podjechać na pogotowie. Najwyżej Cię zbyją, ale może też okazać się, że potrzebujesz pomocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dziś i gina. Dała mi zwolnienie na miesiąc ze względu na to ciśnienie. Nie chciałam, ale jak postraszyła, że albo zwolnienie, albo skierowanie do szpitala i tam będe leżeć... To wzięłam zwolnienie. Poza tym można poronić. No to już wolę siedzieć w domu.

      Usuń
    2. Siedź, siedź. Ja też całą ciążę słyszałam, żeby pilnować ciśnienia. Relaksuj się :)

      Usuń
    3. Ta, ale mnie to wkurza. Co można w domu robić? :/

      Usuń