środa, 25 czerwca 2014

Inspiracje salonowe po raz kolejny.

Mój remont salonu zbliża się co raz bardziej. Opóźnienie jest winą małżonka. Stwierdził, że on chce wszystko sam zrobić. Co z tego, że teść jest na emeryturze i na remontach zna się jak nikt inny. Nie... Mój chce zrobić wszystko sam. Taka Zosia samosia. Dużo tego nie będzie miał. Malowanie i składanie mebli. Niech mu będzie. Tak więc czekam do lipca, do jego urlopu.
Na dolę wstawiłam kilka inspiracji ze stylowi.pl. Pokochałam ostatnio rozbielone kolory. Nadają tyle przestrzeni. Do salonu są idealne. Nie przytłaczają.







A w takie kolory pójdę u siebie. Ciepłe kremy. Wiem, że to żadna nowość ale ja nie muszę mieć salonu jak z katalogu. Ma być przytulnie. Narożnik jedynie będzie ciemniejszy. Nie będzie tak widać upaćkanych maleńkich łapek dziecka.






Pułki na książki. Muszę mieć takie. Ostatnio tak szaleję, że za jakieś 5 lat nie będę miała i w salonie miejsca na książki. A dojdą jeszcze dziecięce, mam już wybrane tytuły... Przydałoby mi się oddzielne miejsce na nie. Pomieszczenie, którego nie będę mieć. Chyba, że postawię magazyn na podwórku. :P
Słonecznie pozdrawiam. :)



2 komentarze:

  1. cudowne wnętrza ! :)


    www.blogspot.com/casprzet

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej podobają mi się inspiracje z dwóch pierwszych zdjęć. Marzy mi się taki salon. Niestety trochę będę musiała na niego poczekać, bo nasz dom dopiero się buduje. Przewidujemy zakończenie wszystkich prac dopiero za rok. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń