poniedziałek, 2 czerwca 2014

Maleficent - Czarownica.

http://www.justjared.com/

Dziś notka o powyższym filmie. Wybrałam się na niego w piątek z moją mamą, na Dzień Matki. Niestety trafiłam na polską wersję. W pasujących nam godzinach były tylko takie i w większości w 3D. Jakimś cudem udało mi się znaleźć seans w 2D. Film jest ponoć od 8 roku życia. Na sali były z nami dwie grupy. Jedna to 1-2 klasa szkoły podstawowej, druga może 1 gimnazjum. I... Ta młodsza grupa nie powinna iść na ten film. Część dzieciaków piszczało, że się boi. Momentami film troszkę wiał nudą, może ze dwa razy. Ogólnie jednak był majstersztykiem. Zakochałam się w nim i w tej wersji bajki. O wiele lepsza niż disnejowska. Lubię takie postacie jak Diabolina, dobre i złe jednocześnie. Pewnie dlatego, że szary człowiek prędzej może się z nią utożsamić. Nie jest tak wyidealizowana jak Aurora. No, ale królewna ma taka być. Gorąco polecam ten film, ale... z napisami i bez naszego dubbingu. Wtedy dokładniej można ocenić grę aktorską. Głos pod królewnę mnie denerwował, a Diabolina... Tu się bardzo postarali, bo głos był dobrze dobrany. Na tyle, że się w tej postaci zakochałam. :D

Czy wiecie, że w oryginale książę gwałci dwa razy śpiącą królewnę, a ta mu rodzi dzieci? Oczywiście dalej śpiąc. ;)

Pozdrawiam.

http://www.novafm.com.au/

Ps. Bardzo spodobała mi się piosenka do filmu. :)


A tu trailer.


3 komentarze:

  1. Na filmie nie byłam, zresztą dawno już nie byłam w kinie, pewnie doczekam się premiery w telewizji ;-) Ja w ogóle nie cierpię dubbingu, zawsze tak drętwo to brzmi, naprawdę nie słyszałam jeszcze dubbingu, który bym zaakceptowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Shrek? ^^ Lub Epoka Lodowcowa? :D

      Usuń
    2. No tak, ale Shrek to taki film z animowanymi postaciami i wtedy jakoś to brzmi, ale kiedy występują prawdziwi aktorzy to od razu wyczuwam nienaturalność i nawet mi to przeszkadza w odbiorze. Ale z drugiej strony, czytając czasami trudno skupić się na scenach, więc w sumie nie chcę narzekać, tym bardziej, że tak rzadko bywam w kinie :-)

      Usuń