poniedziałek, 14 lipca 2014

14 lipca.

Jestem po pierwszych zajęciach w szkole rodzenia. Na razie była część bardziej teoretyczna, oraz jak prawidłowo oddychać. Zdecydowanie jestem z niej zadowolona i nie żałuję, że tam poszłam. Dzięki temu co raz aktywniej spędzam weekend. Po zajęciach jeździmy za meblami do domu. Oczywiście w tym momencie to tylko chodzenie, ale każda babeczka która przeszła przez ciążę wie, że taki spacer 2-3 godzinny daje wiele. Dzięki temu zaczęłam mieć więcej energii i lepiej sypiam. :) Ruch to zdrowie, nawet w zaawansowanej ciąży. Co prawda stopy są po tym trochę zmaltretowane, ale od czego jest masaż zrobiony przez męża. ;)
Remont dalej idzie pełną parą. W środę opróżniamy salon i zaklejamy futryny, a w czwartek malujemy. No... Mąż maluje, nie ja. W końcu znalazłam odpowiednie meble do salonu. Biała z połyskiem meblościanka z IKEI. Będę mieć wszystkie szafeczki na jednej ścianie i nie przekroczę 2 tys. Komody nie będzie, nie ma takiej potrzeby. Pusta ma stać? Do tego ława i narożnik. Potem malowanie przedpokoju i... uwaga... Robię kuchnię (będę mieć zmywarkę ^^)! Tu już na spółkę z teściami. Jeszcze łóżko z materacem do sypialni. Wreszcie coś się zaczyna dziać. :)
Wczoraj wypadł jeszcze jeden wydatek. Telewizor. Stary kompletnie padł. Nie chce się włączyć. No... Swoje to on już miał. Do tego, gdy był na dłuższym chodzie to piszczał aż głowa bolała. :-/ Jednak z tym będzie można dłużej poczekać. Wcześniej go nie było i jakoś sobie radziliśmy. Mundial się skończył, więc Tomkowi już nie będzie żal.
Wiem, że ostatnio zaniedbuję bloga ale... Brak mi na niego czasu i pomysłów. Mam non stop o ciąży pisać i dziecku? Ostatnio niestety monotematyczna się zrobiłam. Swoją drogą na nic innego czasu nie mam, jak tylko wicie gniazdka. Jak nie ciąża, dziecko, poród, to remont. Musicie mi to wybaczyć.

A tu moje wybrane łóżko.

bodzio.pl

A że ja ostatnio szaleję na punkcie białego... To szablon inny. ;)

4 komentarze:

  1. To rzeczywiście idziecie pełną parą. Ja uwielbiam biel, więc popieram wszelkie białe elementy w wystroju wnętrz. Wij gniazdko, mogę tylko pozazdrościć:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie się doczekałam jakby nie było ^^

      Usuń
  2. Rzeczywiście, polubiłaś biel :-) Trochę trudna w utrzymaniu, ale za to piękna.
    Jest mnóstwo blogów rodzicielskich, więc może po urodzeniu dziecka będziesz prowadziła takiego właśnie bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, z resztą widzę że powoli się w takowy przekształca.

      Usuń