środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie mojego roku.

W tym roku jak wiadomo wydarzyło się wiele w moim życiu. W zasadzie zostało przewrócone i przewartościowane o 180 stopni. Najpierw dostałam pracę, którą bardzo polubiłam. Potem dowiedziałam się, że jestem w ciąży. Na koniec urodziłam śliczną córeczkę. Taki mój mały cud dla mnie od Pana Boga.
Zostało mi tylko życzyć wam dość oklepanych życzeń w nadchodzącym Nowym Roku 2015. Dużo zdrowia i szczęścia, bo jak zdrowie będzie i szczęście to wszystko inne też.
Pozdrawiam :)

stylowi.pl

4 komentarze:

  1. W rok naprawdę odmieniło Ci się wszystko.Życzę takich przyjemnych przewrotów co jakiś czas. Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas i owszem. :P Ale mógłby mnie dopaść taki przewrót, że w totka bym milion wygrała. :D Ba... Nawet pół miliona by mnie zadowoliło. XD

      Usuń
  2. Bo urodzenie dziecka całkowicie odmienia nasze życie, powiedzialabym - raz na zawsze ucina okres beztroski. Od tej pory wszystkie nasze myśli i działania zwrócone są w stronę dziecka. Życzę najlepszego w Nowym Roku dla Waszej rodzinki i żebyś znalazła w tym wszystkim też czas tylko dla siebie, a może nawet na pisanie bloga? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas może i jest, ale chęci już mniej. ^^'

      Usuń