wtorek, 2 czerwca 2015

Tam gdzie mieszkam.

Ostatnio moja miejscowość wygrała w konkursie NIVEA na podwórko. Byłam i jestem z tego bardzo dumna, gdyż udało się to wspólnymi siłami razem z Radzyminem i Markami. Zasady głosowania były proste. Na jednym urządzeniu można było oddać 10 głosów. Można było nie tylko głosować na swoją miejscowość ale na inne również. Głosującymi mogli być mieszkańcy zameldowani i ci niezameldowani również, jak i mieszkańcy innych miejscowości, a także znajomi i ich znajomych itd. Sama zachęcałam do tego swoją siostrę i kilka razy w tygodniu męczyłam ją o głosy na Nadmę, a także by ona wciągnęła w to swoje koleżanki. W konkursie mogły brać wszystkie miejscowości, które się zgłosiły. Duże miasta, miasteczka i takie wsie jak Nadma.

Dziś się dowiedziałam, że komuś to przeszkadza. Tu jest link. Niby nic, ale jednak. Uważam, że nikt nie powinien pisać tego co mu ślina na język przyniesie, nawet jeśli to jest na jego blogu czy stronie internetowej. Owszem można pisać na różne tematy, ale pod warunkiem że piszący zna temat od podszewki lub ma jakieś pojęcie. Np. osoba która nigdy nie była we Włoszech raczej nie będzie pisać o tym kraju. To taki najprostszy i najbardziej wizualny przykład. A pod powyższym linkiem Pan Adam Białaś pisze błędne opinie, opierające się wyłącznie na wynikach konkursu. Nadma miała super kampanię w Radzyminie i Markach by na nią głosowano. Gdyby ten Pan poświęcił choć troszkę czasu i poszukał w internecie to by się dowiedział, że oddane głosy nie są wynikiem oszustwa a dobroci serca innych ludzi. Zarzuca oszustwo a sam rozsiewa jakieś głupie ploty i sam staje się oszustem. Rzuciło mi się w oczy, że nikt jego postu nie komentuje. A wiedziałam, że na forum Radzymina aż wrzało. Napisałam kulturalnie do Jegomościa co o tym sądzę. Nie było w tym chamstwa, raczej chciałam mu coś uprzytomnić. Jak się zabiera za pisanie na jakiś temat, to powinien się na tym znać. I wyobraźcie sobie jakie było moje zdziwienie gdy po 5 minutach mój komentarz był usunięty. Zero profesjonalizmu. Miło jest dostawać oklaski, ale krytyki już nie? A przecież zawsze można się do tego jakoś odnieść, wyjaśnić, wytłumaczyć się jakoś. Sam pisze o uczciwości a taki nie jest.

Obiecałam Panu, że będą go piekły uszy i mam nadzieję że mi się to uda. Gdyż mojego postu, z mojego bloga już nie da się usunąć.

Pozdrawiam.

http://marin-memories.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Hej! zdaje sie że jesteśmy z tej samej miejscowości :) świat taki duży a w internecie taki mały :) Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc w Nadmie mieszkam dopiero od 4 lat i nie wszystkich sobie kojarzę. ^^

      Usuń
  2. Marki to nie tak deleko od Mińska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, czyli mieszkasz w wyjątkowym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy lokalny patriotyzm :-)

    OdpowiedzUsuń