wtorek, 1 września 2015

Dzień Blogów.

Od Gaji wiem, że dziś jest Dzień Blogów. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Myślę, że to super sprawa bo można podzielić się dalszymi swoimi inspiracjami, oraz kolejnymi ekstra blogami. Nie wiem czy będę miała aż pięć blogów do pokazania. Nie mam tak czasu na śledzenie wszystkiego. (Ten post pisze drugi dzień). W zasadzie moja lista ściśle związana jest z radami jakie poszukuje w internecie i opiniami na dany temat.

No to zaczynam:

1. Na Biegalnie natknęłam się, gdy szukałam odpowiedzi na pytanie "Jak schudnąć po ciąży i czy się da". Znalazłam swoją odpowiedź. Oczywiście, że się da, trzeba być tylko solidnym i systematycznym, oraz nie poddawać się. Dalej są gorsze dni, ale dzięki determinacji Pauli mam nie tylko motywacje do schudnięcia, ale też pomysł jak odświeżyć bloga.

2. Blond Bunny. To był czas kiedy chciałam przefarbować się z rudego na blond i na tym blogu szukałam odpowiedzi. Moje włosy od tego czasu przeszły wiele kolorów, ale na bloga zaglądam do dziś. Jeśli kogoś interesuje jak w ogóle farbować włosy, jak łączyć farby, czego nie robić i jak nie osiągnąć glonów na głowie, oraz co zrobić by glonowatość zniknęła z włosów itp, to ten blog gorąco polecam. Jest tu duża piguła wiedzy.

3. Weak Point. Tu też trafiłam szukając odpowiedzi na moje włosowe dylematy. Ale dużo tu również pięknych makijaży.

W zasadzie to wszystko. Oczywiście jest cała masa innych blogów na które zaglądam (lista obok). Jednak biorąc pod uwagę moje problemy z wagą i bzikiem na punkcie włosów te są niezastąpione. Jak widać jest już 1 września. Dzień Blogów minął, ale z moimi ostatnimi ambitnymi planami jest bardzo trudno o jaką kol wiek notkę u mnie. :P

Upalnie pozdrawiam.

http://www.obrazki.jeja.pl/

6 komentarzy:

  1. Wczoraj był blogday. Sobie obaczę co polecasz ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o tym też wspomniałam w ostatnim akapicie. ;)

      Usuń
  2. Biegalnię znam i lubię, a z włosowych czytałam kiedyś słynny blog Anwen :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kochana :* Teraz to już muszę ostatecznie schudnąć po raz drugi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chudnij, chudnij, to i ja schudnę. :D

      Usuń